24 oktober 2008

Nu slänger jag mig ut och ser vart jag landar!

En gammal dockhatt ...

Jag vet vad jag gillar. Jag vet vad som griper tag i mig.

När det gäller mixed media, har jag många förebilder -
och fler lär det bli! =)

...Det här lilla kollaget "mixade" jag ihop
i går kväll och jag hade den där sköna
känslan att "det här är jag" (apropå det du sa
i går, Linda ;-)).

Ursäkta skumraskbilden, det blev lite väl
knalligt med blixt och kameran somnade
in strax efter jag hade använt den 
(det där kamarabatteriet laddar ur
på nolltid, börjar nog ge sig...)

Nä, nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe
och smyga runt hos mina kreativa
medsystrar en stund... 

...sen är det dags för operation: SKAPARVERKSTAD! =)

Kram, Sarah




1 kommentar:

ewa-christine sa...

Vilken fin bild, verkligheten är säkert helt underbar. Ha det gott i dina försöka att "landa"