29 oktober 2008

Lite nyheter från min kreativa verksamhet

Den här ängeln är skönt inramad av spets
och band på en tag/bokmärke
I går fick vi besök av några sköna pysselsugna
vänner, så vi roade oss med att göra
"mixed-media-kollage" (under
mitt proffsiga överinseende..hrrrm ;-))

Här kommer träffen i bilder:


Killar kan! Verkligen... =)

Och här följer resultaten:




Nu på förmiddagen tog jag mig
en skön pysselstund och 
satte ihop fyra ATC :
(ja, det var väldigt roligt!)



Serien heter "thinking of you"
...nu börjar man bli sugen på att
vara med i en ATC-swap...
Någon där ute som är sugen på 
ett byte...typ 2-4 st. Jul-ATC tex....????
Hör av dig!

Nä, nu måste jag rusa... plikten kallar...

Kram!!!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej...ja men nuuu börjar jag förstå vad du menar med mixed media art:)..snyggt..och läckert..får jag testa nån gång..kram..PIA

UlrikaT sa...

Stiligt! Så mycket nytt du har hunnit med att prova på. Vackert :)