26 oktober 2008

En liten rapport från "hobbyrummet" (läs ART STUDIO ;-))

Jag har varit borta hela dagen i dag till orten där jag bodde tidigare.
Det har varit underbart kul att träffa sina gamla goa vänner, få krama
om dem och höra hur de har det... det har varit kalas och mycket god
mat och tårta (jag tog det lugnt, det är ju vägning i morgon =)).

I kväll fick jag hjälp av maken att bära upp en byrå, där jag ska förvara
mina scrappapper och annat material, det är en sån där gammal bra
byrå (som jag räddade från att kastas) med tröga lådor som inte
mina kära småbarn kan få upp *LER*.

Nu ska jag ställa in den på plats (måste flytta på lite annat först)
och sen kan jag starta flytten av alla pysselgrejer från nedervåningne
till övervåningen. Men detta får jag göra i morgon, för nu känner jag
hur tröttheten kommer och imorgon är det måndag och  startar jag 
dagen med: att springa, så jag får väl ladda inför detta nu... *L*

På grund av all ommöblering och sånt (och lat - eller trötthet?) blir
det inga bilder från hobbyrummet, en annan dag? :)

Kram, Sarah

2 kommentarer:

Lisa sa...

Thank you for the visit and kind words. Your art work is stunning!

ewa-christine sa...

Lycka till med "ART STUDION" här kommer du att skapa.....helt säkert!