22 oktober 2008

Önskar...önskar...önskar!

Åh, vad jag önskar mig ett funktionellt SCRAPROOM!

...men jag behöver pengar!

...tid!

...någon händig människa som hjälper mig!

...kunskap!

Suck, suck, suck...

Kan inte en god fé kliva in i min skaparverkstad (ja, utrymme finns...) och
svänga sitt spö, så att när jag kommer ner i morgon bitti kliver jag in i en
fantastisk värld av:

Stora generösa lampor, en låååång arbetsbänk, hyllor, hyllor, hyllor, massa lådor.....

*KNIPER IHOP MED ÖGONEN OCH ÖNSKAR INTENSIVT* =)

...och när jag nu ändå är igång med att önska, så önskar jag mig ett jobb.

...jag vill inte ens lägga ut bilder på oordningen som råder i mitt nuvarande dunkel... *sucka*

Ni ser! Jag är inte alltid munter! =) 

kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

Det har inte varit någon fé här, men däremot så har jag bestämt var jag ska ha min skaparverkstad och vad jag behöver inhandla... Ska ta mått och fundera lite mer de närmsta dagarna...

Ni som har bra scraprum och vill bjuda på några fiffiga idéer? Jag har beslutat mig för att ta ett ganska litet rum i huset, men där har jag tillgång till vatten (handfat), så det är perfekt när man ska blaska med akrylfärger... Jag lägger ut kort så småningom!