05 oktober 2008

Första scrapmaran i Laxå!

En lite trött Sarah här. Jag fick någon 
tokig städdille sent i går och
sen var jag ju tvungen att avsluta
med att packa inför scrapmaran,
så det blev lite sent....

Men kl. 10 i morse startade det
på biblioteket i Laxå och var slut kl. 16.
... mycket kaffe, mycket prat 
och mycket scrapping så klart!

Rosario från pappochscrap var med
och anordnade en skisstävling.
Mitt bidrag "På lut i Pisa"
vann, så jag fick ett litet 
scrappaket från Rosario.
Tack ni som röstade! =)

Vi var ett gäng som scrappade
loss och det var även många
som kom för att spana in
vad vi höll på med. 
Det är så roligt att intresset ökar!


Barnbordet. De satt så snällt
och stilla och skapade mycket
fint! Det är så roligt
att se så många barn som gillar
det här dessutom!
Rosario förevisade hur man
gör enkla men väldigt
fina dragspelsalbum.
Här har Rosario dekorerat 
en ask med matchande album
liggande i:
Här ett litet urval av
Rosarios fina alster!
Vi hade även flera sponsorer
till vår mara, bland annat
Panduro och magdas scrapbooking.
TACK till Lena och Teres som
fixade sponsorer, bokade in 
Rosario och lokalen, plockade
ihop alla kit och skötte all
administration kring tävling
mm!

Tack till dig som läser denna blogg,
lämna gärna ett litet avtryck - 
då blir jag så glad!

Kramar, Sarah

Inga kommentarer: