14 september 2008

Säger godnatt med japanska lyktor

Det blev tyvärr en trist avslutning på kvällen...
..inte bara för att jag är totalt
obegåvad när det gäller
datorer (nästan), så att det
strulade när jag skulle ladda upp 
mina bilder på scrapfeber...

...utan fjärrkontrollen till TVn
var puts väck när min man skulle
slå på en film kl. 21 på kvällen..

Vi vände ut och in på hela huset,
men den är fortfarande borta!

...jag orkade inte gå och glo på samma
ställen där jag redan hade letat tio gåner,
så jag hamnade vi datorn (här blev jag kvar)...

...min man... ja, han letar nog än...
Scrapfeber ...fick som ni kanske som ni begriper
ett abrupt slut...

"När mannen letar efter försvunna ting
scrappar inte frugan" (gammalt bonnaordspråk ;-))

Godnatt alla goa människor!
Kram, Sarah

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Blir hemskt glad om du vill länka :)

Vita Damen sa...

Ha, ha, bra ordspråk! Så fina bilder!