28 september 2008

Minialbum är ju kul!

...och med härliga papper och 
dekorationer blir det ju extra
trevligt. 
Jag har gjort ett litet album
till en bebis som döptes idag.
Jag satt under fredagen och allt arbete
inklusive planering av vilka
ordspråk jag skulle ha med
samt lite tidsödande
problem med hur jag skulle
binda ihop det, tog ca sju timmar (så länge?).
Klicka upp bilderna, så hoppas jag ni kan
läsa min handstil. Det var så fina
ordspråk - mycket tänkvärt.


Oj, den hamnade visst på sniskan... ;-)
...och här skådar du moi med
min nya vackra poncho som
är inhadlad på marknad i helgen.
Den är jätteskön och varm och är
dekorerad med tofsar och bollar (fniss).
Tillsammans med min nya stickade
basker ser jag verkligen ut som 
en konstnär... Kanske någon
som noterat att jag har magrat?
jodå, mer än 13 kg har jag skakat
av mig sen juli....underbart!... och mer ska bort!
(ursäkta detta ego-snack i kväll...behöver 
peppa mig själv lite bara ;-))

Jag tar inte med framsidan av albumet,
vet inte om jag ska lämna ut namnet...
Bebisen kanske vill vara anonym :-)




Det var det albumet... Jag kom på att jag
inte hade fotat av albumet när
föräldrarna skulle börja packa upp paketen
efter kaffet... Så jag ryckte åt mig det 
och ställde mig vid fönstret
och fotade lite diskret.

...och nu raskt till mitt bröllopsalbum (det är inte klart!)
...men jag vill så gärna visa, för jag har börjat
skära och riva i mina Graphic45 papper 
(ja, jag vet att jag är tjatig, men de är ju bara SÅ vackra!).



Kika in genom kyrkporten...
...och där är ju vi! =)
Hoppas att dessa alster kan ha bidraget
till lite glädje eller inspiration!

Kram, Sarah

1 kommentar:

Sju Hjärtan sa...

Hej hej..nu är vi två som är förvirrade då hi hi..har du fått mail från mig? för det jag skrev var till vita damen eller har du också fått det eller vad....snurrig. Men blev ändå glad att det blev lite tokigt, för nu hittade jag ju till din fina bloggsida ;o) kram Ewelina