01 september 2008

Min viktresa...än så länge

Jag startade i slutet av juli med mitt "nya liv".
Det har gått bra hittills och inte känns övermäktigt
än så länge...

Så här har vikterna (varje måndag ) sett ut:

Start: 85 kg
...........84,7
...........82,9
...........81,6
...........80,8
...........79,7
...........78,7
...........78,2
...........77,7
...........75,6

Nåväl, hoppas att det kan inspirera någon som hittar min lilla blogg :-)

Ikväll är jag gräsänka och sitter och värmer mig vid webben i min ensamhet... längtar efter att vara kreativ, men det finns för mycket annat i huset som får gå före...och så måste man ju sova också ;-)

Kram, Sarah

Ps. Jag har skapat lite grann, men det får ni se en annan dag  :-P Ds.

1 kommentar:

beverfia sa...

Otroligt bra resultat! Mycket imponerad. :) Jag har för mycket viktrelaterade problem i bagaget för att ge mig in på det där med att mäta och väga maten, och dessutom har jag inte riktigt tid och ork att göra det heller just nu. Här ligger prioritet mer på att hinna äta alls, hehe.

Jättesött ateljékort på barnen förresten. Det krävs en bra fotograf att få det så naturligt trots att det är i en ateljé.