11 september 2008

Läckert scrapbookingpapper!







...finns att handla hos www.magdas.se En butik på nätet som jag har mycket goda erfarenheter
av. Grejerna kommer visslande fort! :-)

Själv väntar jag på en leverans från decor unique (shop.d-u.nu), en skärmaskin och en hel
del av Graphic 45 underbara papper och litet annat... men frakten är dyr... 160 kr!! Förstår inte hur andra scrapbutiker kan ha så låg frakt...olika avtal? jaja, betalar ändå snällt, dessa papper finns ju bara i EN enda butik i detta avlånga land *suck*


1 kommentar:

beverfia sa...

Åh, jättefina papper! Jag har skickat efter från Pandurorabatter, SlöjdDetaljers katalog och lite från en scrapbookingnäthandel. Jag har faktiskt inte råd, men jag måste ha nya saker för att kunna ta mig vidare med scrappandet. Fast de colorstaples jag beställde var slut :( Får vänta ett tag till med att testa såna med andra ord.

Vad jag tänkte säga var att det kanske dyker upp scrapbookinginlägg i min blogg så småningom. Om jag vågar.. :D