14 januari 2009

Sarah spanar efter kollagebilder i Sverige...

Jag har kikat runt lite på nätet, tyckte det borde finnas lite olika försäljare av kollagebilder även här i Sverige....
Mixen säljer collage sheets i storlek A4 (finns i tre olika utföranden, 17 kr/ark) ..bilden ovanför

Scraphuset säljer dessa Collage Sheets (2*3 ark, 155 kr)

Nu undrar jag... Finns det någon som känner till fler försäljare här i Norden?
Måste man beställa från USA eller England?

Hur gör ni som håller på Mixed media (undrar en liten frågvis nybörjare ;-))

Kram, Sarah

5 kommentarer:

Eva sa...

Titta här
http://hobbyochhantverk.blogspot.com/2009/01/collagebilder.html
kommer till webbutiken Hobby och hantverk snart!
Eva

Karina sa...

du... har du pratat m setra om träningen? Rolle undrar. Kram Karina

Anonym sa...

Å vilken härlig inspirerande blogg du har :)här kommer jag att kika in då och då. Även jag lägger till dig på min blogg.

Annika

gunnelsvensson sa...

Kolla på loppis efter gamla tidningar och på tradera, det är mitt tips! Så kan du fota/ scanna av eller klippa direkt och mera få dina egna bilder än de på nätet och de amerikanska. Och gamla foton från släkten eller också på loppis, kan vara svårt att få tag på, med då och då så dyker som här upp om man har ögonen öpnna!

iHanna sa...

155 spänn för tre ark? Måste ju bli billigare att leta i USA? Inte för att jag har någon aning, men har du sen skrivare kan du köpa digitala ark på t.ex. etsy.com (leta lite) och sedan printa hur många ark du vill... :-)