19 augusti 2008

syrenhortensior och annat fint...

Nu ikväll var jag förbi hos en vän
och plockade med syrenhortensia...
De är ju så söta!
De här  får torka på min gästtoalett.
Denna hylla fyndade jag nu i helgen på
loppis. Hyllan kostade 10 kr!
..och ljuslyktan med ljus 20 kr!
...här i dagsljus!
Handfatet på gästtoalettten,
som har dekorerats med bland
annat en konservburk :-)
Jag älskar ju att dekorera med blommor,
så denna lilla kreation plockade jag ihop idag.
Min lilla vita dam ser nöjt ner på sin
blomsterfontän - taget med blixt....
...och här utan.
Pssst... denna lo (som har hamnat åt fel håll) ska
min svägerskas dotter få i present (men
jag tror inte de tittar i min blogg...)
Sneak-a-peak...dagens LO...ska bara limmas,
annars är den klar. Det färdiga resultatet
visas inom kort.
Kramar från mitt lilla kreativa kaos! ;-)

1 kommentar:

Vita Damen sa...

Hej, vad mycket fint du visar. Vad DUKTIG du är på att scrappa...så SNYGGA bilder...nu blir jag sugen och super inspirerad, skönt att hösten kommer så man kan mysa med sånt inne på kvällarna! /jennie