18 augusti 2008

Lite fler sommarbilder...och layouter

Lisa:
Jag tyckte den här traktorn såg så vacker ut -
inramad av naturens skönhet
Maja:

Här följer några "Lotta-LO" (första på mig :-))


Layouten nedanför är på Tina. 
Hennes pojkvän (som jag tyvärr inte
minns namnet på är duktig  fotograf
och har tagit fotot på Lotta Engberg här under):
...Team Lotta på Liseberg (jag syns suddigt till höger om Lotta)
Gårdagskvällen roade jag mig med att planera mina nästa layouter
och jag började scrappa en (äckligt) pastellig kreation "med
mamma på gymet". Jag ska troligtvis göra klart den idag, men jag
får se om jag vågar lägga ut den här ;-)
För er som besöker denna blogg vill jag varmt tipsa er om
att besöka "graphic 45". Du finner länken till höger... Klicka
på deras galleri eller gå in på deras blogg.... njuuuuut :-)

Kram, Sarah

1 kommentar:

beverfia sa...

De är såna sötnosar, era barn :D (Emma är visserligen inte så dum hon heller, och det ska bli spännande att se hur hon utvecklas när hon blir äldre).
Gillar dina LOs mycket, önskar jag hade tid och ro att göra lika välarbetade sidor som dig. Men just nu är jag inne i sensommarens och höstens intensiva trädgårdsperiod, så scrappandet får nog vänta till i vinter kanske.