07 augusti 2008

Lite uppdatering i bilder


Välkommen! Slå dig ner och låt dig väl smaka 
av några mumsiga augustipäron!

I dag serveras en återblick från de senaste
två månaderna, allt i en oorganiserad ordning....


Ett litet urval av mina "lotta-layouter" följer lite
blandat i detta blogg-inlägg. Jag numrera dem
för enkelhetens skull (fler följer vid senare tillfälle)...

Nr. 1


Blicka ut ur mina fönster...



Här är ett kort jag jobbar på just nu...
framsidan är klar som ni ser:


Och nu kommer lite fler sommarbilder:

Min son Jacob - som fisken i vattnet

Maja och Lisa..Norrlandsbesöket

Så här såg jag ut när det var skolavslutning...
Har ju krympt något sen dess :-)

Nr. 2:


Lisas ettårskalas
Ett bokmärke jag har gjort:
En liten tavla jag har gjort:
Vackraste semesterbilden? 
Bilden är tagen av min man
kl. 3 på natten i midnatts-
solens land i Korpilombolo.
Roligaste semesterbilden?
Lisas humorgrimas som är så härlig
och gör en så full av skratt.

Kram så länge! Sarah

Inga kommentarer: