14 maj 2008

Nu så....


Här är den! En LO i gammal stil men med ganska mycket "rysch o pysch" 
för att framhäva det kvinnliga/flickiga. Det finns dessutom många inslag
av svart för att symbolisera sorgen över att min farmors lillasyster dog så ung...

I dag shoppade jag upp ett presentkort på Vita rummet i Karlskoga. 
Det blev en liten madonna-staty och en grod-prins :-) och lite annat..
www.vitarummet.se

I kväll har jag scrappat en LO som jag ska skicka in till min livs första
skiss-tävling (andra gången jag scrappar efter skiss!) Jag lägger ut den
här så småningom...

Kramar!

1 kommentar:

jessicaklock sa...

Hej Sara. Äntligen kontakt igen. Hoppas att allt är bra med dej och din familj. Har saknat dej på scrapträffarna i Laxå. Hoppas att du kommer nästa gång. Det vore jättekul att träffas över en fika någon dag. Hör gärna av dej. Kram Jessica.