11 maj 2008

Dags för lite sammanfattning av våren!

Här är mina små flickor... det var i mars...
...här på blåsippspromenad med flickorna...

Jag har hunnit med en hel del pyssel, men
det mesta har jag varit lat och inte
fotograferat tyvärr...

En kreativ lördag hemma hos svärföräldrarna...
min svärmor ville skicka lite födelsedags-
kort och sen gjorde jag
även en LO åt henne:

Allahjärtansdagkort....
...framsidan...
Här är bara lilla jag... :-)
...och en enkel LO på ett
bröllopskort (har varit dålig
på att börja scrappa dem...).
Man blir väldigt glad av att 
scrappa lyckliga stunder -
ett tips om man drabbas
av vårdepression ;-)

Nu är Körslaget (äntligen) över och livet kan återgå
till det vanliga (?)
Glitter och glamour i all ära, men att få mysa med man
och familj, pyssla, inreda eller påta i trädgården -
ja, det tycker jag är verkligen äkta lycka....

...fast visst är det kul att stå på scen! ;-P

Kramar i mängd, Sarah (som har som mål
att bli en flitig bloggare framöver).

Inga kommentarer: