17 december 2007

Shabby-chic scrapbooking


Något som jag gärna kastar mig över på loppis är lådorna med gamla knappar. Jag skulle nog kunna stå och välja i timmar... man hittar så mycket kul!
Här är några inspirerande bilder jag stötte på häromdan - önskar det vore mina bilder... 

I kväll har jag lekt med papper och haft en trevlig stund. Kaffe och te-färgning, skrynklat och strukit, inkat och chalkat. På onsdag kommer några damer hit på scrap-kväll. Funderar på om jag inte skulle överaska dem med lite "workshops", där de får testa på hur kul det här är! De flesta är hyfsat nya när det gäller scrappandet, så jag tror de uppskattar lite nya  tricks... 

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

hej så trevligt det lät med scrapkväll..skulle komma på stört...men det är väl för långt bort:)...fin banner du gjort...imponerad..skulle gärna ha en sån jag med...min banner krånglar..blir bara halva så nu har jag bara text....julpynt ..blev det mycket tomtar och änglar hos dej med?...jasså kommer de inte för hemma hos repotage...hihi....kul..ha det så gott..PIA