13 december 2007

Oh Joy!


Idag kom min julklapp med posten! Tjohoo! :-) Hur kunde tomten veta att jag önskade mig just den här? Det var bara att klicka in på önskelistan tillsammans med min mans mastercard-nummer - ja, det är klart att jag gjorde det med makens godkännande! :-) Nåväl, det gör absolut ingenting att den kom lite innan jul - absolut ingenting. Det var första gången jag beställde från http://www.scrapaddicted.se/ och det tog ett dygn efter beställningen så var paketet här. DET kallar jag service.
I går roade jag mig med bullbak och strykbyk - trots nackspärr. Och nu har jag ingen strykhög alls och en välstädat scrapbord som lockar... Gissa om jag tänker tjuvöppna min julklapp ikväll?

Det finns så klart annat att berätta... trotsig tvååring... *suck* Nä, sånt skriver jag inte om här... jag vill nog mest bara fylla den här bloggen med trevligheter.
Önskar alla som läser detta en mysig lucia-kväll!

1 kommentar:

inspired and handmade sa...

Så roligt med en ny blogg!! jag kommer titta in till dig fler gånger, ha det nu så bra, kram Veronica.