15 december 2008

Älskade scrapbooking... saknar dig!

Det är med ett stygn i hjärtat jag inser att en av mina
älsklingshobbys har blivit förbisedd den senaste månaden *suck*

Jag längtar så efter att få knåpa ihop Lo's och minialbum...och...

...men hobbyrummet är under omarbetning, ungarna är ack
så vilda... det är så mycket som fyller upp mitt liv:
träning, städning, matlagning, tvätten mm. mm.
...och när tvätthögen växer, tar man sig ju inte tid att sortera
papper, brads, band och öljetter direkt.. =)

Jag förstår att det är så här för de flesta kvinnor och jag har
ju inte ens anställning...

Kram, sarah
Jag ville bara säga det: Jag saknar dig, min älskade scrapbooking...

1 kommentar:

ewa-christine sa...

Du kommer att få MASSOR av tid en dag - det vet jag. Men då är barnen stora, flugit ut ur hemmet och du sitter och tänker #jag saknar Er älskade ungar!
Så underligt härligt att känna så!!
God Jul och Gott nytt.........