13 november 2008

Gräsänka...

...Sitter som fastfrusen i tv-soffan, i skräck över att jag
ska bli frestad att äta något från köket... =)
..Nejdå, lilla jag är ju så stark nu för tiden...
...har slutat med såna där dumma laster som
att tröstäta....

...för er som inte vet så har jag gått ner närmare 18 kg

...och jag kan ju avslöja att min lilla nuna kommer att
synas i en viss känd svensk kvällstidning om ett tag 
(vet inte när - ännu...berättar när jag vet!)

Jag borde ju sitta och pyssla eller brodera....
...men sitter o glor på nån ointressant serie...
..men sån är jag när jag är gräsänka... tappar
helt skaparglädjen... är nog beroende av min 
man... och det är väl som det ska vara? ;-)

Hoppas att min "systrar" sover sött...
...det ska jag också göra snart...( ?)

KRAM, från den lilla nattugglan


Inga kommentarer: