10 mars 2013

Söndagskreation

"Ett barns nöjda nynnande
Är nog den vackraste sången
En mor kan få höra"

Den här helgen har varit mysig. Förutom mina tre barn var även Jessica med. Vi har myst, slappat, gjort lite utflykter och ätit gott.

Lördagen tog vi en tur till Ikea. Jag inhandlade två mattor till flickrummet. 99 kr/st var helt okej tyckte jag :) Och lite annat smått och gott blev det förstås ;)

Lördagskvällens stora stund var när Robin vann Mello. Hurra! :)

Idag tog blev det en mjuk start. Sen promenad i sköna men kalla Vadstena.
Vi betraktade den igenfrusna Vättern, lekte i lekparken, gjorde ett besök i Klosterkyrkan och fönstershoppade ivrigt.

Jag försökte sedan släppa loss mina talanger i köket och det verkade uppskattas av mina söta lamm <3 ;)



















Inga kommentarer: